19 kasım 2009
koskocaman bir şehir istanbul sürekli akışkan saat kaç olsada köprü hep yoğun , o akışa kaptırmak kendini güzel ama dikkat et tökezleme...
31 ekim 2009
sen nasılsın bu arada evde geçen tek günlerinin sonuna az kaldı...yakında evimizin önünde kardan adam yaparız yanımıza mestanıda alıp belgrad ormanına gideriz , daha neler neler burda plan, hayal kurmanın sonu yok !
9 ekim 2009
malum artık kışa da burdayız cezaevinde dört mevsimi görmüş de görmüş olacağım...
eminim her şey düzelecek ve ben 23 şubat gecesi senin arabanda şarkı söyleye söyleye evime döneceğim elimde şarabımla..
25 Kasım 2009 Çarşamba
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
