
Kardeşim Metinim
bu yaz senle bir sürü planımız vardı ; adalara gidecektik , ağvaya gidecektik... sen bunları söylerken bende içimden diyordum tekirdağa da gideriz .. evet Tekirdağa da gidiyoruz.. :)
Keşke içeriye kedi alabilsen :) , ama sen bu gün resim yollamışın bi baktım duvarında kedi resmi var.. çıkıp gelince söz sana yine bi tane Badem bulcam..
Seninle geceleri penceremizden boğazı izlerken çiğdem çitelemeyi özlüyorum..
Sana sarılmayı özlüyorum...
Seni özlüyorum..
Tüm bunların acısını çıkaracağımız günü umutla bekliyorum...





