31 Ağustos 2009 Pazartesi

Yaz bitiyor..


Kardeşim Metinim
bu yaz senle bir sürü planımız vardı ; adalara gidecektik , ağvaya gidecektik... sen bunları söylerken bende içimden diyordum tekirdağa da gideriz .. evet Tekirdağa da gidiyoruz.. :)

Keşke içeriye kedi alabilsen :) , ama sen bu gün resim yollamışın bi baktım duvarında kedi resmi var.. çıkıp gelince söz sana yine bi tane Badem bulcam..

Seninle geceleri penceremizden boğazı izlerken çiğdem çitelemeyi özlüyorum..
Sana sarılmayı özlüyorum...
Seni özlüyorum..
Tüm bunların acısını çıkaracağımız günü umutla bekliyorum...

2 yorum:

  1. Metinim, geçen sene bu vakitler havalar soğumaya başladıkça seninle mor ve ötesi'nin 'Kış geliyor bağıra çağıra sevmem kiiii' şarkısını yüksek sesten söyleyerek kendimizi hafifletmeye çalışıyorduk. Yaz biterken sağanak yağmurlar bastırdı bu sene, ben bu şarkıyı mırıldanmaya başladım yeniden ama sen delidolu eşlik etmeden, benim sesim çok cılız çıkıyor. Sana Melek'e daha çok yazmak içimi serinletiyor bi tek. Fotolara bakıyorum, sen çıktıktan sonra gezeceğimiz yerlerin rotasını çıkarıyorum, seni çok özlüyorum. Günlük yaşamımda her adımımda aklımdasın, sen olmadan bu yazın kışı da zor geçiyor Metom. Yumuşak kollarım, sana hasretle sarılacağı günü bekliyor. seni çok seviyorum canım dostum.

    YanıtlaSil
  2. metin,
    çok özledim...
    birşey yazamıyorum bile,
    içim daralıyor ama sen çıkınca yapıcağımız güzel bir sürü şey var onları düşünüp umutlanıyorum biraz...

    çıkınca birlikte çekirdek çitlerken kedişimi de aynı bu fotoğraftaki gibi dilediğince mıncıklarsın söz :)

    YanıtlaSil