skip to main
|
skip to sidebar
21 Eylül 2009 Pazartesi
bayram...
hatırlıyosan bulutsuzluk özleminin sevdiğimiz şarkısı vardı. '' cezaevinde bayram görüşmesi''
bak işte bayram geldi canım kardeşim. hayat ne kadar tuhaf....
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Metin ' in Bloğu
İzleyiciler
Blog Arşivi
►
2010
(2)
►
Mayıs
(2)
▼
2009
(10)
►
Kasım
(1)
►
Ekim
(1)
▼
Eylül
(1)
bayram...
►
Ağustos
(7)
Mesut
bunlarda geçecek canım kardeşim...
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder