21 Eylül 2009 Pazartesi

bayram...


hatırlıyosan bulutsuzluk özleminin sevdiğimiz şarkısı vardı. '' cezaevinde bayram görüşmesi''
bak işte bayram geldi canım kardeşim. hayat ne kadar tuhaf....