hey ho lets go :) hayat devam ediyor seni bekliyorum kumaşlar atölyede birikti alacak olan METİN i bekliyor yanında ben de bekliyor olacağım bir fincan kahve ile....Sonrada 40 yıl konuşuruz.... öpüyorum kocaman kocaman .... metin birinci :)
canım metinim bu yaşadıklarımız o kadar anlamsız o kadar boşki ne oldu nasıl olduda kendimizi bu olayın içinde bulduk hala aklım almıyor.Ama umudumuzu yitirmiyoruz.Er yada geç buda geçecek yine eskisi gibi bizim evde oturup dedikodu yapacağız,düğünümde bugünlerin acısını çıkarmak için çok oynayacağız klasikleşmiş burgaz gezimizi yapacağız.Seni çok öpüyorum ve seni meleğimi hasretle bekliyorum sevgiler
Özenle sakladığım fotoğrafların ortakları. Ben o Çapa günlerini nasıl unuturum ki? Bunca zaman girse de araya... Yok mümkün değil... Haksızlığın, anlamsızlığın bu kadarı...Böyle eli kolu bağlı olmak çok kötü :-(
hey ho lets go :) hayat devam ediyor seni bekliyorum kumaşlar atölyede birikti alacak olan METİN i bekliyor yanında ben de bekliyor olacağım bir fincan kahve ile....Sonrada 40 yıl konuşuruz.... öpüyorum kocaman kocaman .... metin birinci :)
YanıtlaSilcanım metinim bu yaşadıklarımız o kadar anlamsız o kadar boşki ne oldu nasıl olduda kendimizi bu olayın içinde bulduk hala aklım almıyor.Ama umudumuzu yitirmiyoruz.Er yada geç buda geçecek yine eskisi gibi bizim evde oturup dedikodu yapacağız,düğünümde bugünlerin acısını çıkarmak için çok oynayacağız klasikleşmiş burgaz gezimizi yapacağız.Seni çok öpüyorum ve seni meleğimi hasretle bekliyorum sevgiler
YanıtlaSilaklım almıyor. ne diyeceğimi bilmiyorum. geçecek metin. kuzguncuk'ta kahve içeceğiz. hem çengelköy'e taşınmayı başardım ben sonunda.
YanıtlaSilÖzenle sakladığım fotoğrafların ortakları. Ben o Çapa günlerini nasıl unuturum ki? Bunca zaman girse de araya... Yok mümkün değil... Haksızlığın, anlamsızlığın bu kadarı...Böyle eli kolu bağlı olmak çok kötü :-(
YanıtlaSil