8 Ağustos 2009 Cumartesi

neden....


istanbul a yerleşeli benim için yalnızca 1 yıl senin için nasıl geçtiğini anlamadığım tam 7 yıl..


zaman geçiyor diyorlar ama 27 nisan sabahından beri nasıl geçiyor onu bilmiyorum...

evin en küçüğü....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder