skip to main
|
skip to sidebar
8 Ağustos 2009 Cumartesi
yorumsuz....
sesimize kulak verin...
bir kerede siz düşünün....metin bu olayın neresinde...
http://www.radikal.com.tr/Default.aspx?aType=RadikalDetay&Date=&ArticleID=947952
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Metin ' in Bloğu
İzleyiciler
Blog Arşivi
►
2010
(2)
►
Mayıs
(2)
▼
2009
(10)
►
Kasım
(1)
►
Ekim
(1)
►
Eylül
(1)
▼
Ağustos
(7)
Yaz bitiyor..
dayıcımmmm..
şekerim...
arkadaşlık..
yorumsuz....
hangisi doğru ?
neden....
Mesut
bunlarda geçecek canım kardeşim...
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder